Rubén Pacheco renova la presidència fins 2025 amb el suport de tota l’assemblea general

  • Rubén Pacheco: “ Seguim lluitant pel dret a una educació pública, gratuïta, de qualitat, compensadora de les desigualtats i arrelada a l’entorn i a la cultura i llengua pròpia”
  • Des de l’organització majoritària impulsaran les xarxes internes de AMPA organitzades i agrupades per temes d’interès, demandes i reivindicacions per especialitzar els tres àmbits de treball: representació, participació, formació i comunicació.
  • S’ha renovat la junta directiva amb nous càrrecs de FAMPA-València, FAMPA Castelló Penyagolosa i FAMPA Enric Valor.

(València. 21/10/2023.). Compromissàries i compromissaris de FAMPA-València, FAMPA Castelló Penyagolosa i FAMPA Alacant han participat en l’Assemblea General 2023, celebrada dissabte 21 d’octubre, a l’IES Lluis Vives de València. L’assemblea extraordinària ha donat suport a Rubén Pacheco Díaz com a president de la Confederació Gonzalo Anaya per al mandat bianual que estarà al capdavant de l’organització que representa a 1083 associacions de mares i pares d’alumnes federades.

Grup d’assistents a l’Assemblea General 2023 de FAMPA Castelló Penyagolosa, FAMPA-València i FAMPA Enric Valor Alacant


Rubén Pacheco Díaz, president de la Confederació Gonzalo Anaya, ha destacat que “en un context com l’actual cal fer fort l’associacionisme de les famílies, per vetlar pel dret a l’educació pública, gratuïta, de qualitat i en valencià, sense cap retrocés” i afegit que les famílies i les AMPA som una part fonamental i necessària de la societat i hem de fer-nos visibles i participar activament en l’escola, en el barri i en la ciutat, sabent que tenim la força de la unió de la Confederació Gonzalo Anaya com a organització majoritària d’AMPA”.

La junta directiva ha donat compte de la memòria d’activitats i projecte d’activitats, del balanç de comptes i del pressupost. Tots els documents presentats han tingut el vot a favor de la totalitat de les persones compromissàries i s’ha atès i s’ha donat suport les propostes, esmenes i aportacions.

En la sessió extraordinària s’ha donat la benvinguda a les mares i pares de les AMPA d’arreu del territori que s’incorporen a la Junta Directiva i que són els següents: Helena Martinavarro (vicepresidenta primera), Núria López (vicepresidenta segona), Juan Manuel Segura (Secretari d’Organització) Cristina Galiana (Secretaria d’Adimistració) i als nous vocals Javier Pérez, Adrián Arribas, Vicent Gumbau, Santiago Martinez, Jose Manuel Casermeiro i Antonio Verdú. Així mateix han agraït la dedicació voluntària als membres que durant el mandat han cessat als seus càrrecs com  Txomin Angós, ex-president de la FAMPA Enric Valor Alacant, i els que no renoven en la junta com Juan Milanés, Marta Tomás i Jose Muela, per tot el temps  i treball realitzat a les AMPA, com a les seues federacions com a la confederació, per estar sempre disposats a defensar l’educació de totes i tots.